Ögonbrynen

Som jag tror att jag nämnt så tatuerade jag mina ögonbryn i början av semestern. Gick ( rekommenderar inte detta stället. Kände mig inte alls nöjd när jag gick därifrån) till Nova Laserklinik dagen innan min semester började.
 
Den första veckan såg jag för djävlig ut! Mina ögonbryn var kolsvarta, tjocka och blanka av all kräm som jag skulle smörja dem med. Var tvungen att klippa lugg för att dölja de hemska brynen. Och sen, efter ca 5 dagar när skorpan började släppa så såg det ännu värre ut! Ha ha det såg ut som om mitt ansikte höll på att trilla av.
 
När alla skorpor och överbliven färg trillat av, det tog drygt en vecka så var jag inte alls 100% nöjd med brynen, de var för mörka, ojämna i färgen mm. Men det lägger sig allt eftersom... Är idag inte helt nöjd, måste fylla i dem varje morgon för att de ska bli jämna och fina. MEN det är mycket enklare med tatuerade bryn än innan. Det går på någon sekund.
Önskade dock att de var mer jämna i färgen, ljusare i nyansen och att hon som gjorde det var mer professionell och serviceinriktad! Hon förstod inte alls hur jag ville ha det eller hur jag menade. För henne verkade det vara som att måla naglarna på någon, men hallå!! Det handlar om att tatuera sina ögonbryn, något man ska leva med under 2-3 år, klart att man ska vara noggrann och exakt. Jävla människa som jobbade där alltså, blir arg bara jag tänker på henne.
Kommer aldrig mer gå till Nova Laser Klinik, det är ett som är säkert. Oavsett om jag hade otur med en i deras personal så har det förstört hela deras rykte för min del. Kommer aldrig kunna/vilja rekommendera dem. Aldrig!!
 
Dag 1:
Fick klippa lugg (vilket dock blev jävligt snyggt så jag hade den ofta utsläppt) och gömma mig bakom mina glasögon ha ha. Ser ni de två stora, tjocka svarta strecken bakom luggen? Det är mina nyligen tatuerade bryn... fy fan vad det såg ut!
 
Dag 5:
Här håller skopran på att släppa och det kliade sjukt mycket. Såg helt galen ut. Ser ni hur svarta de var innan färgen släppte. Att jag överlevde den här veckan, skämdes över att behöva se ut såhär.
 
Idag:
'
Såhär ser det ut nu. Observera dock att jag måste fylla i/täcka över på några ställen för att få dem jämna. Men själva formen är jämn och rak i och med tatueringen=enkelt och snabbt att fixa brynen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: