Köket

Vi har länge försökt hitta ett kök som vi känner oss nöjda med och som vi är redo att beställa. Det är inte helt lätt att hitta det perfekta köket men nu tror jag att vi är nära. Vi har fått ritningar på köket (detta efter att vi gjort lite ändringar mm) och det känns verkligen bra! Vi ska försöka komma till skott och beställa det i morgon.
 
Det är ett sviiiin dyrt kök, kostar nästan 100 000:-. Men va fan, det är ett bra kök av märket Arrital och det är snyggt, funktionellt och hållbart. Dessutom kommer det från Italien färdigmonterat i moduler. Det är alltså inga platta paket som ska byggas ihop och monteras=guld värt att slippa det. Och köket är faktiskt husets hjärta och där ska man lägga lite extra krut tycker jag.
 
Vi valde ljusgrå luckor, ekbänkskiva och vitvaror i rostfritt. Jag längtar tills det levereras, det tar ca 5 veckor innan det kommer. Vårt hur kommer kännas mer som ett hem när vi väl får köket på plats.
 
(Dåliga mobilbilder jag vet...Men ni får ändå en uppfattning om hur det ser ut.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: