18/8

Mycket är på gång och en ny vecka är här! Är redo för nya tag och nya äventyr.

På torsdag eftermiddag/kväll tävlar jag med hästen. Ska hoppa en P&J i Kållered och eftersom det inte är jag själv som har anmält oss så vet jag inte vilka höjder vi ska hoppa. Ha ha det kan bli spännande om det visar sig att Malin har anmält oss till 110 och 120 cm. Då dööör jag...
På lördag kväll springer jag midnattsloppet för tredje året. Ska bli otroligt spännande och roligt. Inser att det kommer bli sjukt jobbigt att ta sig runt milen, men det är bara att bita i det sura äpplet. Får skylla mig själv att jag inte tränat inför detta.
På söndag har jag, Emma och Johanna tänkt stå på Bagageloppisen i Slottskogen. OM det inte regnar såklart. Jag rensade ur min garderob bla i helgen och jag har hur mycket som helst att sälja. Ska fortsätta rensa ut där hemma och ta mig med så mycket som möjligt. Bort med sakerna.
 
Förresten har jag ätit LCHF stenhårt sedan min semester tog slut, alltså i drygt en vecka nu. Det går jätte bra, inga problem alls. Har inte ätit en droppe socker och nästan inga kolhydrater alls. Vilket är nödvändigt efter den här somaren. Väger på tok fö rmycket nu och måste göra något åt det! Vägde mig i går och jag är nöjd med vad som hänt under den här veckan om man säger så:)
Rostade egen LCHF musli igår och knäckebröd, båda blev väldigt goda. Nu ska jag hitta fler goda recept att laga och experimentera med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: