This is me

-Jag sover alltid (utan undantag) med täcket över huvudet. Jag måste ha näsan och munnen utanför så därför gör jag ett litet andningshål, men annars är hela jag under täcket. Ser säkert ut som en mumie ha ha.
 
-Jag hatar smaken av ägg. Bara tanken på vad fan det är vi kokar, steker och sedan äter får mig att vilja spy. Lukten, smaken och tanken av ägg äcklar mig som inget annat.
 
-Jag är livrädd för spindlar, har på gränsen till fobi. Ser jag en spindel så tar jag fram hårsprayen och sprejar ihjäl den. Min mardröm är att gå in i ett stort spindelnät och då få en stor spindel på kroppen, då hade jag dött av skräck.
 
-Jag är väldigt höjdrädd, kan knappt stå på en stol och byta en glödlampa i taklampan utan att få svindel och smått panik. Ändå vill jag hoppa bungyjump och hoppa fallskärm. Lär dock aldrig våga när jag väl står där.
 
-Jag har väldigt lätt för att lära mig och memorera låttexter. Typ alla låtar som går på radion kan jag sjunga med i och gamla barnvisor mm sitter ännu kvar. Det är som att alla låttexter fastnar väldigt lät i mitt huvud.

-När jag var liten så ville jag ha tandställning/räls. En kompis till mig som var stans coolaste, snyggaste och mest populära tjej hade nämligen det och jag såg verkligen upp till henne och ville därför också ha tandställning. Fick det dock aldrig trots att jag idag hade behövt det, mina tänder är jävligt sneda.
 
-Jag har aldrig varit riktigt sjuk, brutit något, sytt, skadat mig allvarligt, legat på sjukhus eller annat. Vet knappt ens om jag ätit penicillin eller antibiotika någon gång....Säkert när jag var liten och kanske någon gång mer men annars har jag aldrig varit sjuk eller skadad, inte ens lite.
 
-Jag är ett riktigt godismonster som hade kunnat leva på enbart godis och socker. Egentligen är det ett under att jag inte väger 150 kilo med tanke på hur mycket godis, glass och socker jag har ätit under mitt liv.
 
-Jag är sjukligt morgontrött, mår nästan fysiskt dåligt av att gå upp tidigt. Jag sover aldrig till 10-11 på helgerna som jag gjorde förr, men att gå upp innan klockan 08:30 en helgdag är lika med pest och pina för mig. Att jobba som Jona soch börj aklockan 06:45 är totalt uteslutet för mig. Då hade jag inte kunnat leva och må bra, måste få sova minst 8-9 timmar per natt för att vara människa när jag vaknar.
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Och så är Du världens bästa Sara också!!! Dessutom är Du min tjej. Kram från Mamman

2014-04-09 @ 13:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: