Idag börjar de gräva

Yes, äntligen! Idag har dräneringsgubbarna börjat gräva på framsidan av vårt hus.
Känns bra att vara igång men jag har sovit så dålig för jag har oroat mig för hur tidigt de skulle komma (tänkte att de börjar väl som alla andra galna byggare kvart i sju...), hade vi fixat och förberett allt i trädgården, hade vi glömt ta bort några saker, skulle jag kunna gå ut genom entrén eller skulle trappan vara borta osv osv. Ja det bara malde på i huvudet. Sov dåligt, var svettig och varm. För en jäkla dränering, hur ska jag då sova när vi börjar med utbyggnaden?
 
Orka vara mig!  Är fan helt orolig, nervös och stressad av allt som pågår och kommer pågå där hemma.
Jag inser att hela vår tomt kommer se ut som en uppkörd jordåker, men jag tror inte att jag förstår hur illa det faktisk kommer se ut/bli. Försöker tänka mig det värsta och gångra det med två, men inte ens det räcker nog. Det kommer se ut som FAN. Vi kommer bo i lera i en månads tid.
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Sen kommer vi och hjälper er i trädgården så att det blir fint igen!!!! Kram

Svar: Tack mamma. Du är bäst!
Sara

2014-04-07 @ 17:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: