Ett år sedan jag miste min vän

Idag är det ett år sedan jag miste min bästa och finaste vän. Hon somnade in på kvällen den 3/4 2013, knappt 11 år gammal. Efter ett långt och lyckligt liv lämnade hon mig för gott. Det var en av de värsta dagarn i mitt liv. Ett tråkigt slut på en lång vänskap.
 
Det känns som om det var i går hon fanns här hos mig, samtidigt som ett år har gått så fort. Hennes urna står fortfarande kvar hemma (vi skulle ju sprida askan i havet) men jag har svårt att skiljas ifrån den nu när jag vant mig vid att ha den nära. Ibalnd ställer jag henne i fönstret och tänker att hon ska trivas med att kika ut och njuta av solen ha ha.
 
Ebba du fattas mig och jag kommer alltid sakna dig!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: