Sista natten

I natt är det vår sista natt någonsin i vår lägenhet. Känns sorgligt på något sett, det har ändå varit vårt hem i 4 års tid, vi har lagt ner massvis med tid och pengar på att göra det till "vårt" och vi har tillbringar många, många dagar, nätter, timmar och minuter där. Och helt plötsligt så ska vi aldrig mer bo där, eller ens kliva innanför den dörren en enda gång till. Konstig känsla.
 
Är hur som helst glad och exalterad inför morgondagens flytt. Hoppas att den där jäkla stormen håller sig bort,a vill inte att flyttbilen blåser omkull och hamnar i diket halvvägs upp mot Östra sjukhuset!
 
Har räknat, räknat och återigen räknat på vårt köp, vår försäljning, den kommande renoveringen, utbyggnaden, dräneringsarbetet osv. Vill ha svart på vitt exakt hur fattiga vi kommer vara när den här cirkusen är över. Just nu känns det ändå hoppfullt. Men jag vet att allt arbete som vi ska göra kommer kosta mer än vad vi budgeterat för, så är det alltid när man renoverar hus!
 
Just nu orkar jag inte ens bry mig om pengar, vinster och förluster nu vill jag bara få den här flytten avklarad. Tur att vi har nära och kära som ställer upp när vi behöver dem som bäst♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: