Ullared 4/12

Nu har jag bokat en dag för resan till Gekås och det blir på onsdag i nästa vecka! Fan vad jag ska handla:) Jag tror jag kommer överträffa mig själv denna gången och bilen lär svämma över av gula påsar! Men är det snart jul och har man dessutom ett nyinköpt hus att fylla då måste man få handla sjukt mycket.

Jag ska skriva en redig lista på allt vi behöver hem och förhoppningsvis finns allt jag letar efter. Bland annat gardinstänger, mattor, gardiner, kuddar, lampor, en kristall krona, lampa på fot, glas, blommor och en massa annat. Åh vad kul det ska bli att få fylla hemmet med småsaker och tingel tangel. Det kommer kännas mer personligt och som "vårt" när vi får upp lite inredning och färg.
 
Har en hel hög med ramar hemma som jag köpt på loppis. De ska jag spraya i olika färger och fylla med fina vykort som jag köpt. Det är retro motiv och jag köpte flera olika motiv i olika storlekar. Tänkte göra en tavelvägg i vardagsrummet. Kanske kan jag hitta lite mer pyssel saker på Gekås så som sprayfärg, glitter och dekorationer:) Det är kul att fixa med sånt där, det är lite som terapi.
 
Min vagn förra gången


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: