Grattis till mig själv

Jaha då har jag vaknat upp till den 27 Juli 2013 och inser att jag numera är 27 år ung. För jag känner mig faktiskt ung trots att det bara är 3 år kvar till jag är 30 år.
Har som bekant värsta åldersnojan så jag trivs inte alls med att bli såhär gammal. Nu är ålder bara en siffra, men jag hade gjort mycket för att få vara 22 igen...
 
Nu väntar en stressig men rolig dag: Ska iväg och hämta Jonas och Robin på Landvetter, kalas hemma klockan 13.00 och middag ute med vänner klockan 20.00. Lite kul är det att fylla år trots allt!
 
När man blir 27 så är det inte långt kvar tills jag ser ut såhär:)
 


Kommentarer
Postat av: Helene Ahlström

GRATTIS SARA,KRAM FRÅN OSS HELENE MED FAMILJ I FLODA

2013-07-27 @ 17:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: