Året som gått

Tack vare den här bloggen så kan jag enkelt se tillbaka på året som gått! Allting finns kvar och bevarat och det är roligt. 
Det är så lätt att tänka att tiden går men ingenting händer. Genom att gå tillbaka och se till året som gått så inser jag snabbt att så inte är fallet. Oj så mycket som har hänt, vad mycket jag har gjort, hur kul jag har haft mm. Gör en egen "året som gått" och inse att tiden inte bara passerar förbi, tiden som går ger dig också minnen för livet! Se tillbaka och njut samtidigt som du ser fram emot nästa år.
 
 
2013 i bilder:
 
I slutet av januari månad fick vi hem vår efterlängatde lilla Shabby♥ Som jag fick tjata innan vi köpte henne...
 
Mamma fyllde 50 år och hade en stor fest vid Novotel. En rikigt kul och lyckad kväll!
 
Jag och Jonas åkte till Vann Spa och sov över en natt. Lyxigt!
 
Min bästa vän, världens bästa hund och mitt allt bort. Det blev en enorm saknad efter henne. Jag saknar henne fortfarande.
 
Blåvitt tog Cupen Guld, jag och Robin var självklart på plats i Stockholm!
 
I april var jag och provred Hugo för första gången. Det gick inte bra alls, trillade av två gånger på 5 min. Men idag rider jag fortfarande denna häst och han är en rikigt stjärna.
 
Mäklarfirman Kontrakta sprang vårruset.
 
Jag köpte en ny cykel.
 
Vi firade midsommar i Simrihamn.
 
Åkte på valpträff i Ängelholm.
 
Fyllde 27 år och fick många fina presenter.
 
Jonas drog till bali en månad så jag fick mycket tid över för mina vänner.
 
Åkte till Ullared två gånger under året.
 
Sålde saker på loppis, både hemma och i Slottskogen.
 
Sprang midnattsloppet för andra gången.
 
Åkte till Mallorca och Magaluf med Johan.
 
Köpte radhus och sålde lägenheten.
 
Var i Kämpersvik och åt hummer.
 
Jag och Jonas firade sex år ihop.
 
Shabby fyllde ett år och blev stor tjej.
 
Hittade en ny medryttarhäst som känns helrätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: