Aj min kropp

Efter 1.5 timmes hoppträning i går kväll så är min kropp helt lam idag. När jag skulle sminka mig i morse så kunde jag knappt lyfta armen ovanför axelnivå, så jag fick luta mig mot handfatet. Ha ha ja vad ska jag säga?! En tuff träning eller en extremt otränad kropp? Tror att det är en kombination av båda.
 
Är i alle fall väldigt nöjd med hur det gick under hoppträningen. Nog för att jag var nära få att flyga av ett par gånger, och vi hade några vägringar men på det stora hela är jag nöjd! Det kommer ta ett tag innan jag och hästen hittar varann och tills dess är det bara att kämpa på. Hon både kan och vill hoppa, jag märker att hon tycker det är skit roligt! 
Nästa hoppträning är 6/1 och jag är laddad till max. Det här kommer bli en rolig vinter och vår och till sommaren är det jag som är ute och tävlar:)
 
Har tyvär inga filmer eller bilder från kvällen. Ska försöka ta med kameran nästa gång så att ni får se oss in action!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: