Valborgsveckan

I morgon är det Valborgsmässoafton vilket betyder att det är röd dag på onsdag=ledig! Gött är det. Älskar korta arbetsveckor:)
(Funderar på om jag inte skulle ta och skaffa en unge ändå, och sedan använda min mammaledighet varje måndag och fredag i typ 5 års tid, eller så långt de räcker.... Så får jag anlita en billig nanny de dagarna så att jag slipper ha hand om barnet. Får man göra så?! )
 
Hur som helst, nu ska jag njuta av den här underbara veckan och kalas/fest som väntar. Ikväll ska jag ta med Jonas ut och käka på Michelangelo med de tre j:na- Johanna, Jens och Johan. Sedan blir det soffmys och laddning inför morgondagen då det är kalas.
 
På onsdag, första Maj åker jag och Robin till Växjö och tittar på Öster-Blåvitt. Fan vad kul det ska bli:) Jag och Robin är numera på så många matcher (både hemma och borta) som vi bara kan. Är så glad över att Robin finns och följer med mig på matcherna. Äntligen har jag hittat min äkta blåvita vän♥
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: