Tårtbakning

Idag ska jag baka en tårta till Jonas kalas i kväll. Är det något jag är grymt bra på så är det just att baka och speciellt tårtor:) Hade egentligen tänkt göra den i går, tårtor blir godast om de får stå och dra till sig lite. Men efter födelsedagsmiddag och paket så hade jag ingen ork eller tid för bakning.
 
Tänkte köra på ett säkert kort och göra en chokladtårta med chokladmousse, frosting och dekorering. Ska jobba halvdag idag och sedan hem för att skrida till verket. Nu ska det bakas! Tur att jag har min rosa Kitchen Aid som kan göra allt jobb åt mig.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Ser god ut. Skall bli mumsigt! Ses i kväll. Kram

2013-04-30 @ 15:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: