Skinny jeans

I går när Jonas rensade ut vår en garderober/förråd så hittade jag alla mina loppis prylar. Måste hyra ett bord på någon loppis NU för jag har inte plats för alla skit som ska bort!Någon som vill följa med och dela ett bord med mig? I morgon är det säsongsavslutning på loppisen i Slottskogen, någon som vill gå med mig och försöka kränga lite prylar?
Hur som helst...I en loppispåse hittade jag ett par jeans som jag köpte tidigare i år. De är helt oanvända och med prislappen kvar och de är skit snygga med hängslen. De var för små när jag rensade ur i garderoben, så jag tänkte att istället för att låta dem ta plats där så fick de åka ner i loppispåsen.
Men igår var jag tvungen att prova dem igen och då passade de! Var till och med lite stora, så nu får de vara bland de andra byxorna i garderoben igen:) Kul att man kan hitta ett par bortglömda skinny jenas och komma i dem!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: