Bryn

Jag har tatuerat mina ögonbryn! Har i flera år gått och funderat på att göra det men aldrig vågat. Har sett så många skräckexempel på fult tatuerade bryn och det hade jag aldrig kunnat leva med! För mig är brynen superviktiga, de ramar in hela ansiktet. Så när jag målar, färgar och formar mina är jag väldigt noggrann. Vill att de ska vara lika och symmetriska.
 
Dessvärre var tjejen som tatuerade mina inte alls lika noggrann och vi förstod inte riktigt varann. Hon tyckte att jag var för petig och jag tyckte att hon slarvade. Nu blev det rätt bra tillslut men jag är inte 100% nöjd. Jag kommer säkert få fylla i dem med penna även nu, men jag har i alle fall ögonbryn, det har jag aldrig tidigare haft:) Blev väldigt nöjd med färgen, var rädd för att antingen få röda eller helt gråa bryn men nu är de brun, gråa och passar mig perfekt.
 
Ska låta skorpan trilla av och först då kan man se det riktiga resultatet. Färgen kommer tappa ca 50% i styrka och antagligen behöver man fylla i på vissa ställen där färgen inte tog så bra. Jag kommer absolut vilja fylla på mina för att få de exakt likadana, lika tjocka och lika långa. ÖgonbrynsHitler som man blir efter att ha målat dit dem varje dag i 10 års tid så kommer jag inte blir helt nöjd förrän de är jämna.
 
Före-under-efter.
 
På sista bilden är de helt nygjorda, svullna och röda. Det kommer lägga sig så det färdiga resultatet får jag vänta några dagar på. Hoppas fan att de blir bra nu! Har lite ångest alltså....
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: