Bow

Förutom leopardmönster, rosa så älskar jag rosetter! Både på kläder, skor, inredning, smycken och allt annat! Har flera klädesplagg, väskor, kuddar, krokar, handdukar, smycken osv med rosetter på, i olika färger, former och storlekar. Jag älskar rosetter♥
 
Nu har jag hittat ett svinsnyggt rosettarmband som jag SÅ GÄRNA VILL HA! Men det kostar 700:- och det känns lite väl dyrt för ett plastarmband, dessutom finns det i både rosa och svart och jag vill såklart ha ett av varje:) 1 400:- för två armband är verkligen över min budget så jag får vänta lite...kanske kommer de på rea framöver?!
 

SONIA BY SONIA RYKIEL / LOLA BOW

SEK 699

Stelt armband från SONIA BY SONIA RYKIEL. Större smycke upptill i form av en rosett.
Tillverkat av hårdplast.
4 cm bred, 5 cm i diameter.

 
Finns att köpa HÄR.


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Nej men oj då!!! Sonia Rykiel!!! Fint skall det vara. Det blir ju jul längre fram också. ;)

2012-09-28 @ 18:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: