Fågelmotivet

Gissa om jag blev chockad när jag hittade en bild på denna tatueringen:
 
family bird tattoo
Länk:HÄR--->
 
Ja tänkte att "va fan, har jag tagit en sån här bild på min arm och lagt ut"? Nej det har jag ju inte och det där är faktiskt inte min arm/tatuering. Det är någon annan som har gjort en tatuering som är likt min.
Denna lades upp för 3 veckor sedan och man ser att den är relativ nygjord på bilden så jag behöver inte oroa mig för att jag INTE var först:)
Tycker det är kul att ngn uppenbarligen hittat en bild på mitt motiv och blivit inspirerad. Har aldrig vare sig före eller efter min tatuering sett en liknande, förrän nu. Kanske beror på att den ritades just för mig och inte från någon bild...Men alltid kul att fler tycker om mitt fågel motiv!
 
Dåliga bilder på på min:
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: