Denna ständiga stress

Åh den här veckan kommer att vara alldeles för kort, det känner jag redan trots att det bara är tisdag. Det är så mycket som jag ska hinna med och som jag måste göra, att bara tanken på alla måsten ger mig hjärtsvikt och ökad puls...
Varför blir det såhär med jämna mellanrum? Varför drabbas jag ofta av den berömda "ketchup effekten"?
 
 (förutom allt det vanliga dvs jobba, fixa hemma, laga middag osv):
 
-Styrelsemöte i eftermiddag. Mitt första som ordförande så jag är jävligt nervös över hur det ska gå...
 
-Möte med ny HSB medlem i morgon efter jobbet och sedan stallet.
 
-Visning på torsdag eftermiddag.
 
-Pias 50-års fest på fredagskvällen. Innan den ska jag hinna hem från jobbet och byta om och sen lämna Ebba hos mamma. Festen börjar klockan 18, och jag slutar 17. Hur ska detta gå till?
 
-På lördag är det dags för vår Halloweenfest. Ska handla allt som behövs inför den samt laga en paj. Ska dessutom förbi stallet och rida på förmiddagen.
 
 
 


Kommentarer
Postat av: johanna

TÄVLING!
http://stallsackum.blogg.se/2012/october/tavling-tavling.html#comment

2012-10-30 @ 17:52:27
URL: http://stallsackum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: