Det går nedåt

I dag var jag på Sahlgrenska för näst sista gången. Nu är det bara en gång kvar sedan är det slut. Känns konstig med tanke på att jag varit där regelbundet i flera veckors tid. Men det ska bli skönt att slippa ta sig dit och ta blodprov mm varje vecka.

Passade på att väga mig i morse och nu stod vågen på 67.9 kg. Alltså 0,6 kilo mindre än för en vecka sedan. Shit vad bra jobbat måste jag säga. Här går det undan:)

2,9 kilo kvar till mitt mål och det fixar jag innan sommaren är slut.
Egentligen bryr jag mig inte om vad jag väger för det har ingenting att göra med hur jag ser ut. Men jag tycker att 65 kilo för en tjej på 170 cm låter lagom. Det ger ett BMI på 22,5=normalt.

Jag är inte ute efter en slank eller smal kropp, inte heller en vältränad kropp. Utan det jag vill ha är en fast men kurvig och kvinnlig kropp med former. Hur lyckas man med det om man inte är född med kurvor på rätt ställe?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: