Ledig=helg

Snart tackar jag för mig och går från kontoret. Det har varit en tuff vecka, efter en veckas semester är det svårt att tagga till. Känner mig ganska trött och utpumpad så den här helgen är minst sagt välbehövlig. Att jag somnade klockan 01 igår och gick upp tidigt i morse har väl inte precis gjort mig piggare....
 
Ska nu hem och gosa med killen som varit borta på kurs. Tänkte att vi skulle laga mat, sitta på uteplatsen och spela Yatzy och gosa ner oss i sängen och glo på film. Hur gamla vi är? Typ 55 år låter det som....Ha ha. Men det är uppskattat med hemmakvällar trots att man är 24 och 26 år. Supa gör vi i morgon.
Då kommer några kompisar hem till oss på kräftskiva. Tänkte ha en heldag med Johanna i stan innan det blir skaldjursfrossa. Ni vet, shopping, drinkar och annat smått och gott. Sedan ska vi göra oss i ordning inför middagen och då går vi all in! Kanske ses vi ute på stan?!
 
 
Go och gla´ kexchoklad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: