Äntligen fredag äntligen

Äntligen är det helg och långledigt! Dessutom är det sol och 15 grader ute så det kan inte bli bättre.
Har ett intag i Alingsås i eftermiddag och sedan beger jag mig till stallet för att rida. Igår blev det bara myspys i stallet. Jag tvättade och schamponerade hela hästen, manen, svansen, smörjde hovar, borstade, flätade svansen och gjorde honom fin. Idag kommer han dock vara lika lerig som innan men han fick vara vit en kort stund i alle fall:)
Ska till stallet och rida även i morgon men första ska jag tärna i morgon förmiddag. Om det inte blir vin ikväll då kanske jag väljer vinet framför träningen...;) Vi får helt enkelt se.


Världens gosigaste häst♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: