Snart loppis

Den 26:e Nov har jag och mamma bokat ett bord på en loppis i Göteborg. Det är fortfarande lång tid kvar tills det är dags, men jag har samlat ihop så mycket grejer där hemma. Jag går helt banans och slänger ner allt och inget i en stor Ikea säck- allt ska bort på loppisen! Jag älskar att rensa ut och slänga så det är så befriande för varenda liten pryl som åker ner i den där "loppispåsen".

Igår kväll när Jonas gått och lagts sig sprang jag runt i lägenheten och letade loppisprylar som en galning. Hittade två headset, en skål, en telefon och lite kläder.
Jonas ropade plötsligt: "Är loppisen i morgon eller" inifrån sängen.... Jag vet att jag kanske är ute i lite väl god tid men jag kan inte hålla mig. Allt ska bort!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: