Nya rutiner

Sedan några veckor tillbaka så har jag lagt till med en ny rutin. Eftersom vår "städerska" kommer varannan fredag så ägnar jag varje torsdag kväll till att plocka i ordning. Jag städar undan prylar, kläder, disk och annat som ligger framme. Jag vill att det ska vara lätt för henna att städa, inte en massa saker som ska flyttas på.
Det känns så lyxigt att det enda jag behöver göra är att plocka undan, själva städningen gör någon annan. Snacka om skönt! Bästa investeringen ever...

Förresten har jag gjort fint i min trädgård idag. Var och köpte 5 säckar jord som jag fyllde rabatterna med. Planterade även påskliljor i min fina kruka. Jag är dukitg jag:)


Vårt hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: