Ensam

Resten av den här veckan är jag ensam på kontoret. Frånsett två hundar...De andra två är lediga, en är i Sälen den andra i Simrishamn. De har de bra!
På ett sett är det skönt att vara själv, det är lugnt, man kan ta allt i sin egen takt, ingen som stressar, ingen som lägger sig i osv. Men samtidigt så är det lätt hänt att man blir lite slö och lat när ingen ser en. Lunch rasten blir på något sätt liiite längre....Inte alls bra! Tur då att jag har dagen full av visningar, möten och en fotografering!

Förresten så fick jag jobbet på Hotell Riverton! Vet inte om jag berättade om det, men jag var där i Fredags på intervju och igår ringde de och sa att jag fått det! Så från och med nu ska jag jobba lite extra där och sedan i sommar blir det lite mer. Under några veckor jobbar jag 8-12 fem dagar i veckan. Känns bra, sista sommaren som jag kan/vill ha lite extra jobb sen får det vara nog. Jag blir ju fasiken 25 år! :) Kan inte kombinera två jobb hur länge som helst..



Mina två medarbetare!


Kommentarer
Postat av: Joss

svar: jaa de hade dom gillat :D vart bor du? :)

2011-03-31 @ 17:31:39
URL: http://sickbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: