Torsdag

Är trött och sliten idag. Det blev en lång och fartfylld kväll igår med mamma, Gunnar och co. Jag ser fram emot helgen för då är jag helt ledig så då kan jag verkligen sova ut!

Först var det champagne och jordgubbar på deras hotellrum, som för övrig var det snyggaste hotellrum jag någonsin sett. "Minisviten" eller vad den heter på Avalon kan jag verkligen rekommendera.

Efter champagne, tilltugg, vin och jätte god ost drog vi vidare till Manana på Kungshöjd. Jösses vilken god tapas restaurang måste jag säga! Jag har aldrig varit där tidigare, men jag kommer definitivt gå dit igen. Drinkarna, maten och servicen var toppen och priserna var relativt låga.

Med mätta magar och alkohol o blodet gick vi till biljardpalatset och spelade biljard. Jag skulle klå Gunnar, sa till honom att jag är grym på biljard fast jag egentligen suger, så det blev tvärtom. Han utklassade mig. Men det gjorde inte så mycket det var roligt ändå.

Strax innan 01 klev jag in genom ytterdörren hemma. Då var jag redigt trött och väldigt nöjd med kvällen:)



Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Vad roligt att du hade roligt. Vi mådde som fisken i vattnet av att ha alla våra barn runt omkring oss. Så roligt att Ni ville vara med oss och fira. Kram

2011-06-30 @ 19:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: