Metaltown

Förra året jobbade jag en dag på Metaltown i Göteborg. Detta tack vare att Johanna fixade in mig då de behövde förstärkning på personalfronten. Mitt jobb bestod av att köra band, artister, arrangörer, medarbetare och dylikt till hotell/flygplats/hämta och lämna osv. Ett roligt jobb!

I år fick jag erbjudande om att jobba hela Metaltown och även West coast riot. Självklart tackar jag inte nej till det! Pengar är alltid pengar...

Förhoppningsvis hinner jag vara lite ledig så att jag hinner se/lyssna på några av banden:) Och inte behöver jag köpa biljett heller. Billigt och bra! Tänk att man kan tjäna pengar på att lyssna på Volbeat?!





Kommentarer
Postat av: Joss

sv;: jaaa men vafan dom e ju helt underbart som dekoration, cupcaaaakes :D

2011-04-28 @ 16:30:41
URL: http://sickbitch.se
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Jag har en my little pony tatuering, love it ;D

2011-04-28 @ 18:46:23
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: