Herbalife

Nu har jag fyllt på mitt lilla förråd med Herbalife produkter, känner att det är dags att ta tag i det där igen. Sommar och semester har inneburit några extra kilon och de måste genast bort.

Har knappt kunnat träna någonting de senaste två veckorna, har haft fullt upp varje eftermiddag. Men å andra sidan har jag ridit tre dagar i veckan och det är, tro det eller ej, värsta träningen. Är helt trött i kroppen efter varje ridpass...


Jordgubbs shake. Den godaste smaken om ni frågar mig!


Mellanmål. Gott och enkelt när man bli sugen och lite småhungrig.


Kommentarer
Postat av: caroline

Kolla gärna in min blogg :) Har också lite tips för dom där extra kilona :) Häftig design du har!

2010-09-29 @ 22:46:04
URL: http://blockdelete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: