Jag är så trött...

Är alltid trött på fredagar men idag är det extremt. Känner mig svin trött, orkar knappt hålla ögonen öppna. Har faktiskt varit rätt seg den sista tiden, kommer jag på nu när jag tänker efter. Beror helt säkert på att det är så mörk nuförtiden. Det är mörkt när jag vaknar, mörkt en kvart efter att jag slutat jobba, mörk när jag är ute i skogen och rider och mörkt när jag kommer hem. Jag behöver ljus!

Därför ska jag efter jobbet: Träna 17:30, sola en halvtimme och sen hem och vila. Det blir ett bra avslut på en bra vecka och ett bra start på en ny helg.

Igår köpte jag dessutom ett paket av dessa:


Kanske kan de hjälpa mig att få mer energi, orka mer och inte vara så trött?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: