Borttappat

I morse när jag skulle iväg till jobbet, hittade jag 1) inte min jacka 2) inte mina nycklar. Jackan vet jag att jag glömde hos mamma i går men vart är mina nycklar? Säg inte att jag söp bort dem under lördags natten? Det vore väldigt illa eftersom alla nycklar satt på den knippan. Fasen att jag ska vara så slarvig...

Jag är nog den i världen som tappat bort sin plånbok, sina nycklar, sin mobil och sitt bankomat kort flest gånger. Jag tror att jag har fått beställa ett nytt bankkort 6 gånger pga av jag tappat det? Är det normalt....Nej, jag tror inte det.
Från och med nu ska jag ha "senilsnören" på allting jag äger!!


Nu fick jag ett mail från mamma där det stod att hon hittat mina nycklar, de låg i jackan. Tack för det!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: