03:55

I morse var jag uppe strax innan klockan fyra. Ja ni läste rätt, innan klockan 04:00!!! Fattar ni hur tidigt det är. Knappt så att jag gör det, endå stod jag där och väntade på spårvagnen som kom 04:34. Kan inte fatta att jag genomförde det!

Tog i allefall tåget till Stockholm som gick strax efter klockan fem. Skulle på en utbildningsdag på Olympus kontor i Solna. Ska jobba för dem 4 lördagar i sommar,sälja kameror på Media Markt i Högsbo. Och för det krävs såklart utbildning och kunnskap.
Så är det någon som funderar på att insförskaffa ny kamera men vill veta mer om modellerna, har frågor, inte vet vilken ni ska välja osv så kom dit. Jag är numera expert på Olympus kameror.

Kom hem strax efter nio ikväll, var stentrött. Sov på tåget till Stockholm men inte på vägen hem. Hamnade av någon anledning i hundkupen och det var svårt att slita ögonen från alla goa hundar. Nelson, en springen spaniel satt i sätet mitt emot. Han var gör söt!

Nu ligger jag här i soffan, allmänt trött och ensam. Jonas är såklart ute och röjer, så jag och Ebba+Döden degar här hemma. Men det är bara gött, är så trött. Trött, trött, trött. Nu släcker jag ner för idag, ladddar inför morgon dagen!


Jag och Ebba! My bff....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: