Tröttis

I morse var Ebba så himla mysig och extra gosig.

När Jonas gick vid sex tiden så låg hon och gosade med mig uppe vid huvudänden. Låg och snarkade och borrade ner huvudet i kudden.
Sen låg vi sådär hela morgonen, bara hon och jag. Låg och höll om henne som ett litet barn.
När jag väl kom upp ur sängen märkte hon ingenting. Hon låg kvar och sov så gott. Slutade med att jag fick gå in och väckte henne till liv när vi skulle åka till Jobbet. Hon är som en envis tonåring som sover alldeles för länge coh som man får tvinga upp ur sängen....;)


Här har hon nyss vaknat, tittar upp under täcket med trötta ögon.


Kommentarer
Postat av: lindsay

gud vilken sötis! :P

2010-04-02 @ 08:08:00
URL: http://luckylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: