Dag 1

Idag är det första dagen som jag kör med den nya Herbalife metoden, eller vad man nu ska kalla det.

Drack en drink i morse som jag blandade med lite mixade hallon och björnbär, en skvätt apelsin juice och 2 dl mjölk. Inte super gott men det slinker ner. Och tro det eller ej, men det mättar faktiskt rätt bra.

Vid halv elva tiden blev jag lite små hungrig/sugen så då tog jag en bar med citron smak.

Till lunch var det påsklunch hos Familjens Jurist, jag åt lax, knäckebröd, köttbullar, ägg, och laxpaté. Lät dock bli potatisen och påskmusten. Nöjde mig med bubbelvatten och kaffe.

Innan tärningen idag hade jag tänkt åta ytterligare ett mellanmål, lär väl bli en knäckebrödsmacka eller en morot. och till middag ikväll blir det en drink, den här gången med smak av tropiskfrukt blandat med mjölk.

Det bästa med hela grejen är att eftersom man får äta ett riktigt mål mat om dagen så kan man planera så att man faktiskt kan delta vid de där festligheterna som det ibland bjuds på. Hur kul hade det varit vid dagens påsklunch om jag satt där och drack en pulverdrink?
på lördag är vi bjudna till mamma på ytterligare en påsklunch, då ser jag till att frukosten och middagen består av drinkar så att jag kan äta av lunchen. Toppen bra!








Kommentarer
Postat av: frida

sv: ja min har ju inte heller kommit:) jag hoppas också på en fin summa:) men allt som är + är ju bra!:):):)

2010-03-31 @ 18:46:04
URL: http://shooooo.blogg.se/
Postat av: carro

sv: Eller hur dom ser liksom äkta ut, fast fina sånna ;)

Lycka till med dina nya diet!

2010-03-31 @ 19:47:47
URL: http://carolinahoglun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: