Fredag!!

Äntligen är det helg, jippie!!

Ska vi skönt med sovmorgon, det är det enda jag har att se fram emot. Någon rast och ro lär det inte bli eftersom jag ska jobba HELA helgen, har förutom mina två pass på Jensens också fått två visningar under helgen. Shit vad trött jag kommer vara på söndag, då kommer jag vara stendöd.

Ikväll hade jag tänkt gå en sväng till Frankes för att möta up the girls. De ska vara där hela kvällen och dricka, tjöta och ha skoj. Själv kan jag inte komma förrän vid elva, eftersom jag slutar först 22:00.
och på söndag har jag bokat in mig på två träningspass, ett på förmiddagen och en på eftermiddagen, får se om jag orkar/hinner gå på båda...Kanske bara går på det ena.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: