Det höll inte länge!

Jag har redan börjat fjälla! Säger man så, fjälla, flå? Ja ni fattar vad jag menar, min bruna färg håller redan på att trilla av. Jag som har smörjt in mig så...tydligen hjälpte det inte.
Har ljusa fläckar över hela kroppen där huden har lossnat. Fy vad fult.

Men ärligt talat så gör det inte så värst mycket, om två veckor ligger jag på en strand i Tunisien och då lär jag få tillbaka den bruna färgen:)


Sol allergi, och får inte behålla den bruna färgen mer än i två dagar. Toppen Sara, du är en riktig sol människa-NOT!


Kommentarer
Postat av: Linda

Flagna heter de, haha :)

2010-08-26 @ 17:49:16
URL: http://llndas.blogg.se/
Postat av: Mamma Mia

Lite "skit" skall man ha, när man är ute och reser runt i världen, samtidigt som alla andra måste jobba. Kram

2010-08-28 @ 09:35:18
Postat av: Samuelvilje

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-05-08 @ 18:35:10
URL: http://samuelvilje.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: