Fredag, valborg!

Idag är det valborgsmässoafton, att det är kungens födelsedag skiter vi i,är så trätt på den där kungafamiljen. Avskaffa monarkin?!
Ikväll ska det i alle fall firas, dels att Jonas fyllde år i går men också för att våren är här. Så ser jag på valborgsmässoafton, jag firar in våren, inte kungen. Kommer bli grillning och mat på vår uteplats ikväll. Det börjar klockan 19, så ni som har vägarna förbi och välkomna!

Förresten så har vår lilla uteplats blivit grymt snygg. Mamma var hemma igår och hjälpte mig plantera häcken, och själv har jag införskaffat i en jätte fin vattenkanna. Längtar tills allt blir grönt och blommigt så att man verkligen kan se hur fint det är.

En annan nyhet är att jag har en ny design på G till bloggen. Kommer bli rätt lik den andra men ändå totalt olik...Hoppas att den hinner komma upp idag så att ni får se den. Den är grymt snygg.

Ja det var väl allt för stunden! ha en toppen kväll allihopa, det ska jag ha!

Kommande bakgrunden på bloggen???



Kommentarer
Postat av: Anonym

Och så vill jag inte höra att ni druckit er så dyngraka att ni inte årkade upp till Bulldogsrejset-ni måste tänka på gamlingen i familjen!!!Hon vill oxå gå på kalas!

2010-04-30 @ 10:39:33
Postat av: A

snygg bakrund ju :D

2010-04-30 @ 10:51:32
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: