Katastrof

Igår hände något som verkligen bevisade hur tokigt det kan bli ibland...Det hela utspelade sig på Ikeas kundparkering om jag inte har helt fel. Kan ha utspelat sig i kassorna inne på Ikea också, men det är osannolikt.

Jag, Hannah och Jonas tog oss en tripp till Ikea för att köpa lite överkast, vas, ett bord, lite tavelramar och byråer/hyllor till Hannah med mera. Tog våra tre vagnar och rullade ut mot parkeringen, fyllde Jonas lilla bil från golv till tak och åkte sedan därifrån glada i hågen i tron om att allt fick plats...
När vi kom hem och packade ur bilen så undrade Hannah vart hennes ena tavelram var. Vi letade i bilen men insåg snabbt att den inte var med. Någonstans på vägen hade den alltså försvunnit. När jag sen skulle pussla ihop vårt nya vardagsrums bord så kunde jag inte hitta det heller, det fanns alltså inte heller kvar.

Antar att de måste ha blivit kvar på parkeringsplatsen, helt ensamma och övergivna. Lyckost den som hittade både en stor tavelram och ett vardagsrumsbord. Synd för mig och Hannah som måste dit och köpa nya grejer:(


Detta är vad vi saknar. Kan ni fatta hur man kan glömma två såna här stora saker mitt på en parkering, utan att se dem?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: