Vilken dag!

Onsdag den här veckan kommer bli en dag utöver det vanliga!!! Ser fram emot att det ska bli onsdag, håller på att spricka av förväntan;

#Först är det julmarknad på Nordea. Hoppas att jag säljer slut på ALLA mina smycken.

#Sen är det dags för en tripp till Ullared. Kommer antagligen shoppa ihjäl mig...

#På kvällen ska jag och Johanna dricka öl med två killar från förr...Johan och Tom! Har varken träffat eller sett dem på säkert tre år, så det kommer bli sååå kul att få umgås lite igen. Så många gamla minnen som kommer dyka upp, värsta nostalgi känslan. Ser fram emot vår "dejt" på Kingshead. Kommer bli precis som förr....Är så förväntans full, och nästan lite nervös...


Bjuder på en rolig bild, gjord via en länk på Hannahs blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: