Veckan är slut...

"För nu så är det Fredag, då ska vi ut. Vi glömmer alla bördor helgen ligger på lut. Att bara vara skrika ut ett glädje tjut. När veckan är slut. Ååå kom och häng med oss, ooh äntligen fredag. Ta min hand för med ut och festa. Ooh äntligen fredag!"

Känner ni igen låten? Äntligen fredag  med fd. morrongänget, som för övrig var mycket bättre än det nuvarande gänget…vet inte om jag lyckats få texten helt rätt, men det är i alla fall så jag känner. Äntligen Fredag!

 Har så mycket planer och planeringar inför helgen så jag vet inte vart jag ska börja…

Idag efter jobbet ska jag bege mig till Borås för att fira min farfar som fyller 92 år. Fatta hur många år det är? Jag blev helt snurrig av bara tanken på att leva så många år, men inte farfar. Han kämpar på som vanligt, dock med hjälp av rullator. Men han är pigg och glad precis som vanligt. Det är väl härligt?! Har köpt biljett till Elfsborg-Gais matchen i Spetember, på handikapps läktaren. Han som är ett troget Gais fan kommer nog uppskatta det;)

Ikväll pratade Johanna om att gå ut en sväng, var någon spelning på Storan men jag vet inte hur jag ska orka/hinna med det. För det första ska jag inte festa i helgen eftersom det blev så mycket förra helgen och eftersom det kommer bli lika mycket nästa helg. Dessutom så har jag hela helgen uppbokad så jag kanske borde ta vara på fredagskvällen och bara vara hemma och slappa?! Får se hur jag gör…

I morgon, lördag är det först spinning klockan kvart över tio till kvart över elva. Ytterligare ett skäl till varför jag borde ta det lugnt ikväll. Sen är det kalas för min lillebror imorgon klockan två. Halv sju ska jag infinna mig på Frankes eftersom jag ska jobba hela kvällen och natten. Jonas ska med sina föräldrar till landet så jag blir själv…Men det betyder att jag har hela sängen för mig själv, eftersom varken han eller Ebba kommer vara därJ

 På söndag är det morsdag och det ska såklart firas. Först är det en liten surprise för mamma på morgonen, sen är det middag hos mormor vid fyra tiden och däremellan ska jag föröka hinna träna också. Vet inte hur jag ska lyckas få in träningen, kanske väljer bort mormor?! Vill så gärna träna nu när jag äntligen har kommit igång med det, men samtidigt vill jag inte välja bort något annat. Oj, vad svårt.

 Men det är i alle fall så min helg ser ut. Mycket som händer, mycket att göra och många planer som ska hinnas bli verklighet…Blir tajt med tiden, men va fasen! Snart är det semester och då får jag vila, och vem behöver förresten vila och sova?! Det kan man tid att göra i graven…



Kommentarer
Postat av: Sara

Tack!

Nej den är färgad. Är blond egentligen..

2009-05-29 @ 10:55:33
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ja det är spännande att följa bebbens utveckling. Klart du vill ha barn nångång i livet?=)

2009-05-29 @ 11:09:16
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: EMMAJOHANSSON.A

Sv : Ja jag vet, sjukt snygg! :)

2009-05-29 @ 13:47:37
URL: http://emmajohanssona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: