Att göra

Jaha ja efter en sån här helg känns det som om jag verkligen måste ta vara på dagarna. Kan inte sova bort hela livet!


Detta ska jag göra i veckan:


Ska träna minst fem gånger denna veckan. Har slarvat med träningen de sista veckorna, kan nog skylla det på vädret för vem vill vara instängd på ett gym när man kan vara ute i solen?!


I morgon ska Hannah göra akryl naglar på mig. Har bestämt att jag vill ha med svart glitter längst fram, kommer bli skit snyggt. Vet dock inte hur länge jag kommer orka ha dem jag och långa naglar känns ganska avlägset...


Funderar på om jag ska boka en solning nästa gång jag är på gymmet. Är trött på att vara blekast av alla, jag är nästan genomskinlig...


Måste iväg och storhandla snart, kylen och frysen börjar bli tomma. Får väl bli en tripp till Willy som det blev förra månaden, det blev nämligen mycket billigare än att små handla på Ica som vi tidigare gjort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: