shopping

Det där med att jag inte skulle handla en enda grej fram till nyår, det går sådär. Eller egentligen går det rätt bra, men jag har handlat. Har köpt både skor och kläder. Men saken är den att det mesta är köpt för presentkort, så det har inte kostat mig någonting. Alltså tycker jag knappast att det räknas, eller?!

Idag ska jag och mamma in till stan en sväng och köpa lite smink. Har nämligen fått presentkort på Make up Store, så nu ska det banne mig shoppas. Make up Store är mitt favorit märke när det gäller smink. De har så mycket fina och bra grejer, och trots att det är rätt dyrt så är det värt pengarna. Deras produkter håller mycket längre än många andra. Dessutom är deras färger, och kvalité outstanding!

Ska göra mig i ordning nu, och sen bär det av!

Förresten ska jag på en sån där modell fotning den 2:e januari. Emma fixade dit mig, det är helt gratis och de gör smink och hår på en. Någon som vill följa med? Jag måste ta med mig en för jag går inte dit själv...
Emmas bilder blev skit fina:

 


Visst är de fina?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: