Fredag

Äntligen har fredags lugnet infunnit sig...Har just betalt alla räkningar för den här månaden, vilket alltid känns lika bra,. Det är som en tung sten lyft från ens axlar så fort allting är betalt, alla pengar är dragna och allting är inbetalt i tid! Känns så bra! Har dessutom kommit på att man kan döpa om sina konton, till eget namn. Visst alla det utan jag? Är ju skit smart, för jag har så svårt at skilja på alla våra konton. Vilka som är mina, vilka som är våra gemensamma, vilka som är mitt sparkonto, vilket som är vårt gemensamma sparkonto osv. Men nu när jag döpt om alla konton så blev det hundra gånger lättare, varför har jag inte kommit på detta innan??

Förresten så har vi bestämt oss för att åka ner till Simrishamn under helgen. Blir en snabbvisit för vi måste vara hemma klockan två på söndag. För jag börjar jobba klockan tre. Men det ska i alle fall bli skönt att komma bort lite grann, framför allt nu när vi snart får lägenheten. För när vi väl börjat renovera så kommer alla lediga stunder, timmar och dagar gå åt till att få ordning.
Så en helg nere i Skåne med shopping, glass ätande, fika, middagar och promenader nere vid vattnet är precis vad vi behöver! Dessutom är det "sillensdag" i Simrishamn på lördag, inte för att jag gillar sill men det är alltid kul med folk och fest!!


 


Kommentarer
Postat av: Lady Gagas fanblogg

Det går rykten om att hon opererat nästan..men inget mer vad jag vet

2009-08-28 @ 12:01:44
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin bakrund du har? var hitta du den:kram:P

2010-10-25 @ 21:06:24
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: