Utekväll med gänget!

I lördags var det fest för hela slanten. Vi började hemma hos oss där det var lite förfest. Killarna drog in till stan lite tidigare, jag, Johannan och Hannah stannade kvar en stund till. Vid tolvtiden tog vi vagnen in till stan och påbörjade den långa vandringen mot avenyn. Johanna som hade sina nya, högklckade skor på fötterna hade svårt att hinna med, men till slut befann vi oss utanför diamond dogs.

Hade igentligen tänkt gå till HardRock men eftersom killarna var inne på DD så gick vi också dit. Det slank ner ett par Kapten Morgan drinkar och stämmningen var på topp. Jonas stämmning var tyvärr lite väl på topp. Jag gjorde mitt bästa för att inte förvärra det hela, försökte bland annat lura i honom en kapten Morgan som enbart bestod av Cola, det gick bra ända tills Hannah skvallrade för honom....

Jag, Johanna, Jonas och Pete gick sen till Sticky Fongers, vi skulle träffa Johannas man!! Där var det mycket folk och tyvärr var det inte så himla roligt. Vi stannade någon timme men sen ledsnade vi. Gick förbi MacDonalds på väg hem, som alltid, och sen satte vi oss i en taxi och åkte hem. Var hemma gör sent, fattade inte hur det gick till!?

Vaknade på söndagsmorgonen och hade allmänt ont i kroppen, framför allt i huvudet. Det gock dock över när Jonas massareade/killade mig på hela kroppen, var grymt skönt. Tack babe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: