Sivletto

Var på en grymt rolig affär på söder när vi var i Stockholm. Det är en blandning mellan klädaffär, secondhand och cafe och allting har en 50-tals känsla över sig.

Hittade så mycket fina klänningar, tröjor, skor och annat smått och gott. Hittade framför allt en grymt söt två delad klänning i svart och vitt, ångrar nästan att jag inte köpte den men jag visste inte rikigt när jag skulle använda den. Den var så fin så det är inte direkt en klänning man tar på sig varje gång man går ut...men den hade varit rolig att äga. Kanske måste beställa den från internet, problemet är bara att varje gång det smakar så kostar det dubbelt så mycket. Har verkligen inte råd med några dyra utlägg nu för tiden..

Johanna köpte ett par svin söta högklackade skor som man bara älskar. Jag är för lång för såna skor men dom var som gjorda för lilla Johanna, Bilder på dem kommer inom en snar framtid, Håll utkik!!

Hur som helst så måste jag bara konstatera att Sivletto är en affär jag måste besöka varje gång jag är i Stockholm i fortsätningen. Tack Johanna för att du visade mig denna grymma affär!







Såna här skönheter finns det gott om i Stokholm hetaste butik!



Kommentarer
Postat av: sivletto

Hej.

Va kul att ni gillar butiken.

Vi har kvar klänningen så ni är välkomna tillbaka.



Hälsningar



Sivletto

2008-09-30 @ 17:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: