Sminkning för ikväll

Vet inte hur jag ska sminka mig ikväll, vill ha en ganska strak och mörk sminkning som passar med min kostym. Vill endå ha en kvinnlig sminkning eftersom jag i min strama och maskulina dräkt och uppsatta hår annars kan se lite manlig ut. Eller??


Sotade ägon är ju en av mina favoriter. Det ska vara mycket svart och grått och det ska suddas ordentligt. Problemet är bara att jag ofta fårkännslan av att det ser ut som en blåtira på vardera öga...



Eller om man skulle ha en sån här lite annorlunda sminkning, men lite färg. Jag som älskar svart och rosa!! Dock vill jag ha lite diskretare än ovan, fårju inte se ut som en ner spacklad transvestit...



Hittade dessa grymma sminkningar på bloggen kajalpennan, passande! Lite tips på hur jag med hjälp av kajalpennan kan skapa en grymma sminkningar. Men för mig som anvnde kajal varje gång jag sminkar mig, vill ha en anorlunda sminkning, som skiljer sig från min vardagssminkning...

Funderar på om jag ska ha röda läppar, eller liknande. Hade varit coool till ina svarta manliga kläder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: