Annat som händer

Vet att jag under de senaste dagarna enbart har tjatat om den kommande halloween festen, och jag kan förstå att det nu börjar bli trist att höra mer om den. Men jag kan inte låta bli, detta är ju en stor händelse för mig, så såklart måste jag skriva om det. Men, det händer faktiskt andra saker i mitt liv. Inte alls lika stor och omfattande som festen men endå...

I måndags bokade jag sex biletter till den hyllade föreställningen Elvis, som visas på Lorensbergs teatern. Det är en föreställning där utvecklingsstöra och normalstörda sammarbetar, och tillsammans har de satt upp en föreställning/musikal om Elvis. Jag som älskar Elvis!! Tyvär är det inte förän den 17 januari, så jag har många veckor på mig att längta...



På lördag är vi bjudna till mamma och Gunnar på middag. Passar ju perfekt eftersom vi ändå ska dit och hämta Ebba. Dessutom kommer vi säkert vara både bakis och hungriga så vad passar då bättre än en rejäl middag?

Andra saker som hänt?? Nej! Faktiskt inget annat som händer eller ska hända. Tråkigt, jag vet! Inte konstig att man blir såhär uttråkad på hösten, det finns ju inget att göra.....Får väl helt enkelt börja planera in en julfest, nyårsfest, vårfest, midsommarfest, kräftskiva och så vidare. Så att man håller sig sysselsatt. fast orka med det?? Det är faktisk påfrestande och energi krävand eatt vara festarrangör, det trodda jag aldrig....Som tur är har jag tre andra att dela det hela med, hade varit kniven mot strupen om jag hade varit själv om att anordna en fest för hundra personer....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: