Thailand

Inte nog med att det är höst här hemme i götet, det regnar också. Trist och deprimerande. Inte blir det bättra av att jag hittade en hel mapp med bilder ifrån Thailand resan somägde rum i vintras. Längtar tillbaka som bara den. har bestämt mig för att åkta tillbka dit, men då vill jag åka runt i två veckor och vara på olika platser hela tiden.




Apan Charlie som bodde nära vårat hotell. Grymt söt!



Jag badar bland en massa fiskar. Matade dom med bröd men det var flera stycken som bet mig i ansiktet och på benen.



Fin natur.



Jag åker båt, sent på kvällen så solen håller på att gå ner.



Solenedgång.



Nettan hittade en lite landkräfta, så söt!



Storebror solar på däck och gör sig redo för att fiska!



Vi fiskade tonfisk som vi sedan bad en restaurang att tilllaga, mums!




Moppe ligan!



Pappa och Linda ser allt annat än smarta ut i sina hjälmar...









Kommentarer
Postat av: Vendela

Tycker mycket om det du skrivit! Mysigt att se en del bra grejer och inte endast det vanliga sakerna som man kan se om varenda dag. ;)

Postat av: Mia

Tycker mycket om det du skrivit! Roligt att se en del prima saker och inte endast det generella sakerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

2010-12-01 @ 23:40:24
URL: http://jade.se/paketresor/phuket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: